середу, 4 квітня 2018 р.

Сичі в гаю перекликались

Сичі в гаю перекликались
І ясен раз у раз скрипів
Т.Г.Шевченко


Цікаво, про яких саме сичів писав поет? 
Найпоширенішим видом цих маленьких сов є Сич хатній. 


Результат пошуку зображень за запитом "athene noctua"

Сич хатній оселяється у напіввідкритих місцях - сади, парки, сільськогосподарські угіддя з живоплотами, напівпустельні та скелясті території. Живе також поруч з людьми в будівлях, зазвичай покинутих. Будує гніздо в порожнинах будівель, скель, дерев, також заселяє штучні гніздівлі.
https://www.xeno-canto.org/363515 Цікавий тим, що незважаючи на маленький розмір, видає чи не найбільш моторошні звуки серед всіх сов. 
https://www.xeno-canto.org/327873
Дуже влучно відображає звуки хатнього сича болгарська назва - Домашна кукумявка.



Результат пошуку зображень за запитом "сичик горобець"


Сичик-горобець
В Україні - це мешканець Карпатських та Поліських лісів. Занесений до Червоної Книги України. Гордо займає статус найменшої сови України: довжина тіла 15-17 см, а важить як шпак.
Сичик-горобець заселяє хвойні та мішані ліси Карпат та Полісся. Гнізда робить в дуплах буків, тополь, берез. Крім гризунів впольовує дрібних птахів. Тому в місцях, де він живе, усе птаство панічно реагує на запис голосу сичика-горобця: https://www.xeno-canto.org/352890



Результат пошуку зображень за запитом "сич волохатий"

Сич волохатий
У Карпатах заселяє хвойні праліси,  а на Поліссі - старі соснові та мішані ліси. Часто заселяє дупла найбільшого українського дятла - жовни чорної. На жаль цей вид також рідкісний.
Голосний крик волохатого сича чути дуже далеко: https://www.xeno-canto.org/364241








3 коментарі:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити
  2. Ми є зареєстрованими приватними інвесторами / позикодавцями! Вам потрібна ФІНАНСОВА ДОПОМОГА? Ми видаємо позики місцевим та міжнародним клієнтам на суму від $ 5 000,00 до $ 500 000 000,00, ВАЛЮТИ: USD, CAD, KWD, OMR, SGD, RUB, GBP, AUD, MYR, ZAR, IDR, UAH, PHP, EURO.


    Зацікавлені фізичні особи АБО компанії повинні зв’язатися з нами через:


    Електронна адреса: martinfinalcailgruop@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт всім

    Я зареєстрований приватний кредитор. Ми надаємо позики, які допомагають людям і компаніям, які потребують оновлення свого фінансового стану в усьому світі за дуже низькими річними відсотковими ставками 3% протягом року, на 30-річний період погашення в будь-якій точці світу. Видамо кредити від 10 000 $ до 100 000 000 $. Позики добре забезпечені, і нашим пріоритетом є забезпечення максимальної безпеки. Якщо ви зацікавлені, зв’яжіться з нами електронною поштою: atlantagroupfinancefirm@gmail.com WhatsApp: +33773257162

    ВідповістиВидалити